torstai 16. huhtikuuta 2015

Mun lyhyt elämä

Ok. Vaikka blogin otsikossa lukee "Mun lyhyt elämä" Niin se ei kuiteskaan meinaa että olen kuollut. Se on vasta tasan 14 vuotta takana.


Mutta nyt siihen asiaan: Olen Riihimäkeläinen 14  -Vuotias poika. Harva kutsuu minua Nikoksi, koska mun koulussa on ihan helvetisti Nikoja. Mut yleensä koulussa tunnetaan nimellä "Niko II", "Niko toinen" , "Niko.M" , Tai " Niko Ämmä". Viimeinen on yleensä vitsimielessä käytetty nimi, joka ei kuitenkaan ole minun haukkumanimi.

Tässä vaiheessa varmaan mietitte, että mitä helvettiä mä luen??? Tyyppi jauhaa jotain jostain lempinimistä yms :D

Eli vois mennä asiaan.

Olen yleensä rento, mutta energinen.Tykkään skeitata penny boardilla ja kuunnella musiikkia.  Kerään vesipiippuja Ja zippoja.

Esim. Instagramista mut löytää nimellä "Nigsu001" Eikun follaamaan ;D

Lisää tavaraa voisi julkaista vaikka huomena


                                         Hyi helvetti tää kuva :DD Oon "vähän" punanen ku tää mun huone on
                                          kuin joku helvetin sauna :DD Vois laittaa lisää kuvia






                                          Sininen hookahi on bulgariasta, keltanen virosta
                                          ja kaikki zipot ruotsista



                                       

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti